Vliegveld Hoevenen EBHN Vliegveld Hoevenen EBHN
ULM DPM PPL Hoevenen EBHN
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BRAVO!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Toogpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
crosswind



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 22
Woonplaats: Ramsdonk

BerichtGeplaatst: 22-11-2008 20:08:10    Onderwerp: BRAVO! Reageren met citaat

Men hoort af en toe wel eens mopperen, en dat zal misschien soms wel terecht zijn ook, maar als het goed is dient het ook gezegd.

Vermits ik de 50 voorbij ben vervalt mijn medical jaarlijks, en daarmee moet ik ook jaarlijks mijn vergunning laten vernieuwen (voorlopig is dat nog een oefenvergunning ULM, wacht maar, 't zal beteren!)

Nu waren er dit jaar wat complicaties met de medical, bijkomend bloedonderzoek bleek nodig, uiteindelijk toch alles in orde, maar de tijd was wel krap geworden: de oefenvergunning verviel op 21.11.08, en het laatste papier had ik pas de avond van de 20ste. Dat laatste document nog diezelfde donderdagavond ingescand en doorgemaild naar BdL, en tot mijn verbazing kreeg ik reeds vrijdagmiddag een telefoontje van het BdL dat ik de hele zaak mocht komen ophalen! Dat vind ik toch een toonbeeld van vlotte dienstverlening, waaraan vele openbare diensten een stevig voorbeeld kunnen nemen. Daarom voor de dames en heren van het BdL een luidkeels BRAVO!
_________________
Good judgment comes from experience.
Experience mostly comes from bad judgment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erwin
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Okt 2008
Berichten: 54
Woonplaats: Edegem

BerichtGeplaatst: 23-11-2008 22:28:50    Onderwerp: Re: BRAVO! Reageren met citaat

Toch weeral een geruststelling dat je fysiek in orde bent. Weeral een voordeel om een vliegvergunning op zak te hebben.
Hoe ver op voorhand moet je je herkeuring bij de arts laten uitvoeren? Ben ondertussen ook alweer bijna 2 jaar verder na mijn eerste grondig onderzoek in Brussel. Staat er een limiet op hoe ver op voorhand je het onderzoek mag laten uitvoeren, of maakt dit niet uit?
G.
Erwin
crosswind schreef:
Men hoort af en toe wel eens mopperen, en dat zal misschien soms wel terecht zijn ook, maar als het goed is dient het ook gezegd.

Vermits ik de 50 voorbij ben vervalt mijn medical jaarlijks, en daarmee moet ik ook jaarlijks mijn vergunning laten vernieuwen (voorlopig is dat nog een oefenvergunning ULM, wacht maar, 't zal beteren!)

Nu waren er dit jaar wat complicaties met de medical, bijkomend bloedonderzoek bleek nodig, uiteindelijk toch alles in orde, maar de tijd was wel krap geworden: de oefenvergunning verviel op 21.11.08, en het laatste papier had ik pas de avond van de 20ste. Dat laatste document nog diezelfde donderdagavond ingescand en doorgemaild naar BdL, en tot mijn verbazing kreeg ik reeds vrijdagmiddag een telefoontje van het BdL dat ik de hele zaak mocht komen ophalen! Dat vind ik toch een toonbeeld van vlotte dienstverlening, waaraan vele openbare diensten een stevig voorbeeld kunnen nemen. Daarom voor de dames en heren van het BdL een luidkeels BRAVO!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crosswind



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 22
Woonplaats: Ramsdonk

BerichtGeplaatst: 23-11-2008 22:41:21    Onderwerp: Reageren met citaat

45 kalenderdagen voor verval medical mag je gaan herkeuren. Dat gaat erg vlot: een uurke bij de arts van je keuze. Let wel de arts moet voorkomen op de lijst van het BdL. Kostprijs was voor mij 105 €.
_________________
Good judgment comes from experience.
Experience mostly comes from bad judgment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jojomaioxy



Geregistreerd op: 16 Mei 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 16-05-2016 13:18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Content updates or new information than this right here.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Toogpraat Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum