Vliegveld Hoevenen EBHN Vliegveld Hoevenen EBHN
ULM DPM PPL Hoevenen EBHN
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Keiheuvel

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Naar waar vloog jij?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erwin
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Okt 2008
Berichten: 54
Woonplaats: Edegem

BerichtGeplaatst: 13-10-2008 20:17:22    Onderwerp: Keiheuvel Reageren met citaat

Mijn eerste solonavigatie naar de Kiewit is alweer een tijdje achter de rug en zou nog een tweede solo willen plannen (niet al te ver) Martin had me Keiheuvel aanbevolen, welk ik wel zie zitten. Heeft er iemand misschien meer info over dat vliegveld? Bij de ulips van de federatie vind ik niets terug en op hun website zit ook niet veel soeps (enkel de frequentie en PPR nummer) De Aip geeft ook enkel de absolute minimum aan info. Via Google Earth zie ik toch wat bebouwing vlakbij net ten noorden van het vliegveld.
Moet ik nu een ganse Bottlang aanschaffen om het circuit weten te liggen?
Welke oude rot in het vak kan mij helpen?
Zou de navigatie in de week willen uitvoeren om de rest van de SPIC's Wink niet te hinderen.
Groet, Erwin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erwin
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Okt 2008
Berichten: 54
Woonplaats: Edegem

BerichtGeplaatst: 22-10-2008 22:32:12    Onderwerp: Re: Keiheuvel Reageren met citaat

Ben net terug, fotokes op Picasa
http://picasaweb.google.com/publilin/ULMFotoS?authkey=uE_vFu1NGOo#5260035450363258322


FK9F05 Erwin schreef:
Mijn eerste solonavigatie naar de Kiewit is alweer een tijdje achter de rug en zou nog een tweede solo willen plannen (niet al te ver) Martin had me Keiheuvel aanbevolen, welk ik wel zie zitten. Heeft er iemand misschien meer info over dat vliegveld? Bij de ulips van de federatie vind ik niets terug en op hun website zit ook niet veel soeps (enkel de frequentie en PPR nummer) De Aip geeft ook enkel de absolute minimum aan info. Via Google Earth zie ik toch wat bebouwing vlakbij net ten noorden van het vliegveld.
Moet ik nu een ganse Bottlang aanschaffen om het circuit weten te liggen?
Welke oude rot in het vak kan mij helpen?
Zou de navigatie in de week willen uitvoeren om de rest van de SPIC's Wink niet te hinderen.
Groet, Erwin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bangjingna



Geregistreerd op: 08 Sep 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 08-09-2016 11:25:39    Onderwerp: Reageren met citaat

I feel that it must also have no idea what it looks like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Naar waar vloog jij? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum