Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Erwin Site Admin
Geregistreerd op: 04 Okt 2008 Berichten: 54 Woonplaats: Edegem
|
Geplaatst: 14-10-2008 23:09:07 Onderwerp: Flaps 1 of 2 |
|
|
Heb momenteel enkel maar geland met flaps in stand 1. Waar moet je op letten bij stand 2?
G. Erwin
_________________ ULM rules... |
|
Terug naar boven |
|
|
0364
Geregistreerd op: 12 Okt 2008 Berichten: 3
|
Geplaatst: 23-10-2008 19:54:18 Onderwerp: |
|
|
goeie vraag, geen flauw idee. Denk wel dat je rekening moet houden dat je meer afgeremd wordt.
Erik |
|
Terug naar boven |
|
|
Erwin Site Admin
Geregistreerd op: 04 Okt 2008 Berichten: 54 Woonplaats: Edegem
|
Geplaatst: 23-10-2008 20:51:07 Onderwerp: |
|
|
Dus meer weerstand, maar ook meer lift. Dus als je dezelfde snelheid aanhoudt van 100 km/u door meer te duiken, gaat de daalhoek steiler zijn -> kan je van hoger in final binnenkomen en toch op de drempel neerkomen... (die in het begin van veld...)
Erwin |
|
Terug naar boven |
|
|
crosswind
Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 22 Woonplaats: Ramsdonk
|
Geplaatst: 02-11-2008 23:24:43 Onderwerp: |
|
|
'k Had het er daarstraks over met de instructeur - die vond dat dit een van de dingen is waar ik me eens moet mee bezighouden nu ik solo vlieg. Volgens hem erg belangrijk om voldoende gas te blijven geven, ge kunt zelfs "aan de motor gaan hangen". _________________ Good judgment comes from experience.
Experience mostly comes from bad judgment. |
|
Terug naar boven |
|
|
|