Vliegveld Hoevenen EBHN Vliegveld Hoevenen EBHN
ULM DPM PPL Hoevenen EBHN
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

placerat mittfotswrap i en

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Vliegveld EBHN
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 01 Apr 2019
Berichten: 225

BerichtGeplaatst: 03-06-2019 06:13:20    Onderwerp: placerat mittfotswrap i en Reageren met citaat

P? spr?nget k?ndes skorna bra ut ur l?dan - ingen gnidning, heta fl?ckar Nike Air Max 90 Mujer eller justeringar. Jag k?nde det stabila, stabila st?det fr?n GuideRails st?dsystem p? b?da f?tterna, vilket jag uppskattade mer ?n v?ntat, och skon var rikligt kudde med DNA LOFT-sulan, men inte s? mycket att jag k?nde att jag k?rde p? en madrass. St?det skapade massor av stabil, fram?triktad r?relse och en smidig h?l-till-t?-?verg?ng - sannolikt ett resultat av 12mm mellans?lsdroppen - och jag f?ll l?tt i "farth?llarens" Nike Air Max 95 Femme takt. Och jag uppt?ckte att b?gst?d var perfekt f?r mina normala b?gar. Skorna ?r tyngre ?n 9,6 oz, men det var inte ett m?rkbart problem f?r mina k?rningar.
Sammantaget ?r den h?r skon Nike Air Max 270 Femme b?st f?r en l?ngvarig stabilitet eller en ?terh?mtnings-k?rning - skulle inte rekommendera f?r speedwork eller en k?rning d?r du drastiskt f?r?ndras. Det ?r en bra go-to-sko f?r den genomsnittliga l?pare som gillar en stabil ?ktur,www.jsaranjuez.es men den h?r skoen ligger l?ngt ifr?n den minimalistiska k?nslan som vissa l?pare l?ngtar efter. Jag skulle inte ha p? sig dessa skor f?r n?got annat ?n att springa eftersom de inte ?r de mest slanka eller attraktiva skorna d?r ute, men i spetsen gl?mmer jag att jag b?r dem - och det ?r bra! Vid f?rsta anblicken uppstod tjockleken p? skumd?mpningen som str?cker sig fr?n h?l till t? p? New Nike Air Max 97 Damen Balance Fresh Foam 1080 Nike Roshe Run Mujer v9 viss oro ?ver skos tyngd och tyngd. Men det visade sig vara f?rv?nansv?rt bekv?mt f?r mig, vilket gav tillr?ckligt med fj?drande och studsade tillbaka f?r att lindra n?gon oro.
Med den tjocka sulan Nike Air Max Tn Femme gav 1080 v9 tillr?ckligt st?d utan tonvikt. Jag kommer att s?ga att de inte ?r de l?tta skor p? marknaden, men med tanke p? m?ngden skum under dina f?tter, undviker de fortfarande att bli f?r tunga p? grund av materialets luftighet. Den tjocka sulan tog dock lite att bli van vid under mellansolen, d?r den ?r stelare ?n vid h?len. Som en l?pare med en ganska platt b?ge var tjockleken under mitt fot inte den mest bekv?ma p? l?ngre k?rningar p? v?gen. Utan samma k?nslighet som skoen skryter i h?len, k?ndes den lite stel i mitten runt om fem milen mark?ren.
Medan extrapussningen var lite f?r min personliga smak, verkar Nike Air Huarache Femmedenna New Balance l?psko vara en idealisk passform f?r alla l?pare med en neutral till h?gre b?ge.
Bonusen ?r att New Balance placerat mittfotswrap i en position d?r det inte l?ggs n?got tryck p? de bredaste delarna av foten, Nike Air Max 90 Femme vilket gjorde tjockleken under mellansolen mer uth?rdlig. Jag tenderar att tycka om att sko med massor av st?d runt mitten av min fot, i motsats till under min b?ge, men 1080-talet gjorde det att arbeta med omv?nda funktioner. ?verallt ?r New Balance Fresh Foam 1080 v9s ett bekv?mt slitage med mer d?mpning allt runt - fr?n tungan till n?tet till fotledkragen och sulan - ?n de flesta andra. De har en fin sten f?r att h?lla dig rullande och ?r h?llbara nog att h?lla p? l?ngre str?ckor eller genom mer rigor?sa tr?ningsplaner. De ?r reaktiva utan att vara f?r stela och ger en stabil och st?djande strid som ?r Nike Air Max Tn Womens perfekt f?r daglig k?rstr?cka och allround anv?ndning. Den mjuka striden g?r att dessa skor ?r perfekta f?r vardagliga l?pare som s?ker en kusig, neutral tr?nare.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Vliegveld EBHN Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum