Vliegveld Hoevenen EBHN Vliegveld Hoevenen EBHN
ULM DPM PPL Hoevenen EBHN
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

nwoordig betere plekken zijn om

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Vliegveld EBHN
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 01 Apr 2019
Berichten: 225

BerichtGeplaatst: 22-07-2019 03:36:52    Onderwerp: nwoordig betere plekken zijn om Reageren met citaat

Beide bedrijven vallen solide buiten het "Fragile" -kamp. Hoewel de schuldlast van Nike aanzienlijk groter is dan die van Skechers, zou het bedrijf geen problemen moeten hebben om betalingen op die schuld te doen. Het afgelopen jaar moest Nike één grote betaling van $ 1,2 miljard aan zijn schuld doen. Maar tussen 2014 en vorig jaar, was het meest dat het heeft moeten betalen om het huidige deel van de langlopende schulden af ??te betalen $ 330 miljoen. Dat is een cijfer dat gemakkelijk wordt gedekt door de vrije cashflow van het bedrijf.
Maar Skechers bevindt zich duidelijk in een superieure positie als er een crisis zou komen. Niet alleen is de schuldenlast veel kleiner Nike Air Max 270 Femme - in verhouding tot contant geld bij de hand - maar het heeft ook een evenredig niveau van vrije cashflow voor zijn omvang. Misschien wel het allerbelangrijkste: als een recessie vandaag zou toeslaan, zou Skechers de vrijheid hebben om zijn aandelen tegen lagere prijzen in te kopen of Nike Air Max 95 Femme zelfs populaire startups te kopen die mogelijk in de handel worden gebracht voor aanzienlijk lagere prijzen.
Vanwege de huidige schuldenlast, toewijding aan het betalen van een dividend (meer hieronder) en het feit dat het bedrijf zo groot is dat kleine overnames de inkomstennaald nauwelijks zouden verplaatsen, zouden diezelfde kansen niet aanwezig zijn voor Nike. Tot slot , we zullen proberen uit te zoeken of de baleanivittorio.it aandelen van Nike en Skecher relatief zijn ten opzichte van elkaar. Er is geen lakmoestest die ons gemakkelijk kan vertellen hoe ze met elkaar vergelijken, maar we kunnen een aantal variabelen Nike Air Max 90 Damen raadplegen om een ??beter idee te krijgen van wat we betalen als / wanneer we aandelen kopen. Op dit vlak zijn deze twee gelijkmatiger . In het vorige deel was de toewijding van Nike om zijn dividend uit te betalen een teken tegen het Nike Air Huarache Donne bedrijf. Hier is het een voordeel; terwijl het rendement van 1,2% vandaag niet veel is om over naar huis te schrijven, de uitbetaling is zeer duurzaam, omdat het slechts de helft van de vrije kasstroom van het bedrijf opslokt. Dat betekent dat er in de toekomst veel ruimte voor groei is.
Maar Skechers handelt voor goedkopere of evenredige verhoudingen over de hele linie. Uiteindelijk is de dasbreker de PEG-ratio, Nike Roshe Run Donne die ons vertelt hoe duur een aandeel is ten opzichte van zijn groei. Op die manier wordt Skechers voor 75% korting verhandeld. Een groot deel hiervan is te wijten aan het feit dat de aandelen in april de bovengenoemde uitverkoop leden, terwijl Nike Roshe Run Mujer de groeivooruitzichten op lange termijn voor het bedrijf grotendeels onveranderd blijven. Daarom geef ik hier het knipoogje aan Skechers. Dus daar heb je het: terwijl Nike er een sterkere gracht omheen heeft, is het onmogelijk om de sterke balans en goedkope (re) prijs waaraan Skechers momenteel handelt te negeren. . Dat gezegd hebbende, ben ik nooit bijzonder optimistisch met bedrijven die alleen op merkwaarde vertrouwen voor hun gracht. Daarom bezit ik geen van deze bedrijven - en ben ik ook niet bereid om een ??'outperform' call op hen uit te voeren in mijn CAPS-profiel. Als je tussen avamedicus.de deze twee moet kiezen, zou ik met Skechers meegaan. Maar ik denk dat er tegenwoordig betere plekken zijn om je zuurverdiende contanten te beleggen. Als geniassen worden ge?nvesteerd die David en Tom Gardner een aandelenbon hebben, kan het betalen om te luisteren. De nieuwsbrief die ze al meer dan tien jaar runnen, Motley Fool Stock Advisor, heeft tenslotte Nike Air Max 720 Womens de markt verviervoudigd. *
David en Tom hebben zojuist onthuld wat volgens Nike Air Max 95 Donne hen de tien beste aandelen zijn die beleggers nu kunnen kopen ... en Nike was niet een van hen! Dat klopt - ze denken dat deze 10 aandelen nog betere aankopen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Vliegveld EBHN Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum