Vliegveld Hoevenen EBHN Vliegveld Hoevenen EBHN
ULM DPM PPL Hoevenen EBHN
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

grafik, f?r att introducera en ny sida av

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Vliegveld EBHN
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 01 Apr 2019
Berichten: 225

BerichtGeplaatst: 27-11-2019 06:34:57    Onderwerp: grafik, f?r att introducera en ny sida av Reageren met citaat

2019 - South Central LA-konstn?ren Lauren Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n www.davidgarrett.fr hela staden f?r att bygga t?tt strukturerade installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, som syftar till att skriva om ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r den www.mmreinigung.de senaste Los Angeles-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven Adidas Ultra Boost Damen med k?rleksord.
Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som gipsas runt i staden, ?r Halsey's samling en visuell Adidas ZX 700 Mujer och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Adidas Ultra Boost Damen Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
"Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan engagera mig s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”2019 - ?rets slut ?r Ekiden Season, framh?vd av tusentals gymnasium, universitet Nike Air Max 90 Mujer och profflag t?vlar i intranational road-race rel?er. Landets mest bevakade ?rliga idrottsevenemang b?rjar i oktober och varar genom det nya ?ret. H?ndelsens massiva fandom tj?nar som f?rgv?gsinspirationen f?r Ekiden Zoom Pack, med fem medlemmar av Zoom-familjen.
F?rgstr?ckorna dras fr?n de Nike Air Max 95 Mujer skalade tealerna fr?n japanska kult?g, och belyser en nation p? v?g under rel?utbytet av loppet och f?ljer sin v?g mot sommarens fr?msta idrottsevenemang 2020.
Ekiden Zoom Pack kommer att sl?ppas den 3 december i Japan och 2 januari globalt. 2009 - Converse har Nike Air Force 1 Femme samarbetat med PLEASURES, ett LA-baserat varum?rke k?nt f?r irreverent grafik, f?r att introducera en ny sida av Converse Pro Leather. Samlingen betonar silhuetten som ett fordon f?r tryck, med svartvit grafik skyddad av ett yttre transparent lager. Med hj?lp av Tyvek som baslager har Nike Air VaporMax Mujer grafiken en skrynklig estetik som slitnar med tiden, s? varje silhuett har sitt eget unika, inbrutna utseende. 2019 - Sedan den f?rsta utgivningen 2001 har den coola Air Jordan XI varit en av silhuettens mest eftertraktade f?rgv?gar. Det uppt?cktes initialt p? greenerna 2015 och nu har den ber?mda Nike Air Max 270 Femme colorwayen en officiell debut i Air Jordan XI Golf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vliegveld Hoevenen EBHN -> Vliegveld EBHN Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum